Höstförsäljning slutar

Fri Leverans

Leveransservice

Eftersom att alla våra ordrar skickas från Storbritannien så kommer din order att levereras av FedEx. Observera att beställningar utanför Storbritannien kan medföra en extra leveranskostnad. Alla våra paket kräver en signatur vid leveransadressen och är helt försäkrade fram till den tidpunkt då de är signerade för. Om ditt paket inte har signerats för kommer det att returneras till ditt lokala postskontor, som du sen kan hämta upp med någon form av legitimation.

När får jag min order?

Eftersom att vi är ett beställningsföretag så produceras alla produkter efter beställning. Detta tar normalt mellan 2-3 arbetsveckor och 3-4 arbetsveckor om din produkt är skräddarsydd. På det här sättet sitter inte vi på varor som inte säljs och vi kan erbjuda dig bättre priser.

När din design är redo kommer den att levereras. Vi skickar en spårningskod för FedEx till dig när den har skickats, som du kan spåra här via FedEx: https://www.fedex.com/sv-se/tracking.html

Observera att FedEx kanske inte levererar på en lördag beroende på när din order skickats. I det här fallet kommer den levereras vanligtvis på en måndag. För mer information kan du läsa om deras tjänster här: https://www.fedex.com/apps/fedextrack/

Kan min order levereras tidigare?

Om du behöver något tidigare kan du antingen kolla våra produkter som redan är redo, som kan levereras inom 3-4 arbetsdagar eller så kan du begära en brådskande beställning genom att kontakta oss via e-post till [email protected] eller ring oss på vårt telefonnummer.

Vart är min order?

Du kan ta reda på din order status om du kontaktar oss ungefär två veckor efter att din beställning gjordes (3 veckor om din beställning är skräddarsydd). Du kan spåra din order status genom att kontrollera spårningskoden vi skickade till dig. Om inte, kan du skicka ett e-postmeddelande till oss på [email protected] så ger vi dig gärna en uppdatering.

Vad händer om jag vill att min order levereras till en annan adress?

Om du vill att din leveransadress ska skilja sig från din faktureringsadress behöver vi följande dokument ifrån dig:

En kopia av kortinnehavarens foto-ID. Pass eller körkort rekommenderas.

En kopia av en ny elräkning eller ett kontoutdrag som måste dateras från de senaste tre månaderna för att vi ska kunna verifiera kortets faktureringsadress.

Ett brev som ger oss tillstånd att skicka till en alternativ adress. Detta måste skrivas ut och handtecknas av kortinnehavaren. Vi kan skicka det format som du behöver för att kunna skriva ut och underteckna.

@diamondsfactoryworld