Fri Leverans
Leveransservice
Alla våra beställningar levereras via en betrodd kurirservice. Din beställning levereras inom 2–3 arbetsdagar och mottagaren tar sedan emot försändelsen på angiven leveransadress genom att kvittera den med sin underskrift. Försändelsen är helförsäkrad fram tills tidpunkten för denna underskrift. Observera att leveranser utanför EU kan leda till ytterligare importavgifter.
När får jag min vara?
Den allmänna leveranstiden är beroende av dina olika val och hur lång det tar för våra smyckestillverkare och juvelerarmästare att skapa ditt individuella smycke. Denna period kan avvika från de allmänna riktlinjerna.
-
Personanpassade smycken
Leveranstiden för kundspecifika smycken är 2–4 veckor.
-
Skräddarsydda smycken
För måttbeställda smycken är leveranstiden 3–5 veckor. Dessa tidsramar kan dock variera och är beroende på det aktuella smyckets komplexitet och specifika design.
-
Leveransfärdiga varor
Vårt sortiment av leveransfärdiga varor kan som regel levereras inom 4 dagar.
-
Behöver du få din leverans ännu snabbare?
Om du behöver få din beställning snarast möjligt, mejla oss på [email protected] eller kontakta oss via vår livechatt.
När din produkt har tillverkats och redo att skickas, mejlar vi dig en spårningslänk så att du kan följa försändelsen hela vägen.
Kan min order levereras tidigare?
Om du behöver något tidigare kan du antingen kolla våra produkter som redan är redo, som kan levereras inom 3-4 arbetsdagar eller så kan du begära en brådskande beställning genom att kontakta oss via e-post till [email protected] eller ring oss på vårt telefonnummer.
Vart är min order?
Du kan ta reda på din order status om du kontaktar oss ungefär två veckor efter att din beställning gjordes (3 veckor om din beställning är skräddarsydd). Du kan spåra din order status genom att kontrollera spårningskoden vi skickade till dig. Om inte, kan du skicka ett e-postmeddelande till oss på [email protected] så ger vi dig gärna en uppdatering.
Vad händer om jag vill att min order levereras till en annan adress?
Om du vill att din leveransadress ska skilja sig från din faktureringsadress behöver vi följande dokument ifrån dig:
En kopia av kortinnehavarens foto-ID. Pass eller körkort rekommenderas.
En kopia av en ny elräkning eller ett kontoutdrag som måste dateras från de senaste tre månaderna för att vi ska kunna verifiera kortets faktureringsadress.
Ett brev som ger oss tillstånd att skicka till en alternativ adress. Detta måste skrivas ut och handtecknas av kortinnehavaren. Vi kan skicka det format som du behöver för att kunna skriva ut och underteckna.
Spåra din order
För att spåra din beställning klicka här.